VID GYMNASIER

Hos Viden Djurs kan du tage HHX og HTX. HHX er det merkantile erhvervsrettede gymnasium, mens HTX giver dig en højere teknisk studentereksamen.
Handelsgymnasium Grenaa Handelsgymnasium Rønde Teknisk gymnasium Grenaa Brobygning/introforløb

VID ERHVERVSUDDANNELSER

Hos Viden Djurs tilbyder vi et stort udvalg af erhvervsuddannelser – både indenfor medier, mekanik, el, metal, handel, økologisk landbrug og fødevarer
Til dig der kommer direkte fra folkeskolen (GF1) TIl dig der er under 25 (GF2) Til dig der er +25 (EUV) Brobygning/introforløb

10. klasse

Kickstart din ungdomsuddannelse med et lærerigt år i 10. klasse. Vi sætter fokus på din udvikling og gør dig klar til at fortsætte på en ungdomsuddannelse.
10KCD, Grenaa EUD10, Kalø

COLLEGE TILBUD

Få endnu mere ud af din uddannelse på Viden Djurs med et af vores college tilbud. Her får du mulighed for at dyrke din særlige interesse.
Kalø Økologisk Landbrugsskole 3D College Game College Brazil Football College Danish Horse College

VID detail

Hos VID detail kan du udvikle din virksomhed og dine medarbejdere. Vi skræddersyer uddannelsesforløb efter jeres forretningsmæssige behov.
Elevuddannelsen AMU kurser Akademiuddannelse

Efter- og videreuddannelse

Hos Viden Djurs tilbyder vi AMU-kursuspakker, der udvikler og styrker dine kompetencer som medarbejder
Efteruddannelse

Søg på videndjurs.dk

Ledige lærepladser

Hos Viden Djurs lægger vi et stort arbejde i at finde nye muligheder for vores elever og skabe det bedste match mellem oplæringsvirksomhed og elev. Nedenfor kan du se listen over ledige lærepladser. Vi opdaterer løbende listen med nye stillingsopslag fra virksomhederne.

Baader - Shippingelev

Shippingelev

Vil du gerne uddanne dig inden for Shipping? Så har du mulighed for at blive en del af vores shipping team, hvor du får erfaring med forsendelser til hele verden.

Du bliver en del af vores shippingafdeling i Danmark, som består af 4 medarbejdere. Du vil få en stor intern kontaktflade, da vores shippingafdeling er en central del af vores virksomhed. Du kommer til at få erfaring med at arbejde i en større international organisation, hvor samarbejde og åben kommunikation er vigtig for at lykkes som virksomhed.

Som vores shippingelev vil du hurtigt blive inddraget i afdelingens daglige opgaver. Henover din elevtid kommer du til at lære om logitik fra A-Z, lige fra vi modtager varen fra leverandørerne, til den bliver lagt på hylde, plukket og sendt ud til kunden.

Vi skal nok hjælpe dig, men vi vil også udfordre dig. Vi er der til at hive dig ind, hvis du kommer på dybt vand, men vi tror på, at den største udvikling sker, når man bare "prøver". Vi vil som virksomhed gøre hvad vi kan for at give dig et godt og lærerigt elevforløb, hvor vi vil støtte og guide dig igennem din elevtid.

Du vil efterhånden få et tæt samarbejde med vores indkøb, spare parts og projektafdeling i forhold til håndtering af forskellige kunderelaterede opgaver.

Du vil få arbejdsplads på vores kontor i Trige, lige uden for Aarhus (Bus 2A stopper 2 minutter fra virksomheden).

Dine fremtidige opgaver vil inkludere:

Du vil få erfaring med følgende områder:

  • Kontakt til speditører og indhentning af tilbud
  • Booking af transport, både bil-, luft- og søfragt
  • Udarbejdelse af forskellige interne transportdokumenter herunder pakkelister, følgesedler og faktura
  • Input til eksterne transportdokumenter herunder B/L samt AWB
  • Koordinering med projektledere og globale salgsenheder

Dine kvalifikationer, erfaring og personlige kompetencer:

  • Som person er du kendetegnet ved en positiv og løsningsorienteret tilgang til tingene.
  • Du er god til at planlægge og koordinere, kan overholde deadlines og arbejde proaktivt med fokus på kvaliteten i opgaverne.
  • Du tager medansvar for egen uddannelse, og er åben for vejledning fra dine kollegaer.
  • Du har forståelse for at gode samarbejdsevner er en væsentlig forudsætning for succes i jobbet. 

Vi tilbyder:

En spændende og udfordrende elevplads, hvor du får et selvstændigt ansvar og store muligheder for at bidrage til med løsninger. Du får i høj grad mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer. Du kan forvente en stor kontaktflade både internt og eksternt i virksomheden og på alle niveauer. Løn under uddannelse med pensionsordning, sundhedsforsikring, en attraktiv kantineordning, massørordning, velfungerende personaleforening og kunstforening. Sidst, men ikke mindst, får du nogle engagerede og dygtige kolleger.

Er du interesseret i jobbet?

Vi behandler ansøgninger løbende og lukker rekrutteringen, så snart vi har den rigtige profil. Er du interesseret i elevpladsen, opfordrer vi dig derfor til at sende din ansøgning så hurtigt som muligt via vores hjemmeside.

Du er velkommen til at kontakte Planning Manager, Christa Kähler Jacobsen, på telefon +45 8623 1455, hvis du har spørgsmål til jobbet.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Baader - Grafiker praktikant

Bliv grafiker hos Baader

Vi søger en grafiker praktikant med flair for marketing til international marketing afdeling med base i Trige uden for Aarhus.

Vi udvikler og markedsfører innovativt procesudstyr til kyllingeslagterier verden over. Vores hardware og softwareløsninger er komplekse, og det kræver blandt andet visuel kreativitet at formidle de mange stærke budskaber omkring vores løsninger. Derfor søger vi en praktikant med flair for grafik og marketing. Du kommer til at arbejde ud fra vores danske kontor i Trige, men tæt sammen med kollegaer fra hele verden. Du skal kunne lide at arbejde med B2B marketing og have en vis interesse i teknisk komplicerede løsninger.

Dine arbejdsopgaver vil være varierende. Ud over enkelte opgaver tilknyttet kontoret i Trige, fx design og sideopsætning af håndbøger, plakater, skilte mm, vil fokus være på globale opgaver i forbindelse med nye produktlanceringer, annonceringer, opdatering af brochurer, messedeltagelse mm.

Du kommer til at referer til vores Head of Marketing for Poultry, og din primære arbejdsplads vil være på vores kontor i Trige, lidt udenfor Aarhus (2A bussen har stop 2 minutters gang fra virksomheden).

Dine fremtidige opgaver vil inkludere:

  • Udarbejdelse af forklarende illustrationer, animationer, infographics etc
  • Sideopsætninger af nyhedsbreve, håndbøger, brochurer mm
  • Deltagelse i fotoskydning samt video- og fotoredigering
  • Grafisk støtte til Salg i forbindelse med deres præsentationer
  • Udvælgelse og design af gaveartikler
  • Diverse marketingopgaver

Dine kvalifikationer, erfaring og personlige kompetencer:

Vi vil lægge vægt på følgende faglige kvalifikationer:

  • Du er i gang med en uddannelse som grafiker, multimedie designer eller har anden relevant uddannelse
  • Du har kendskab til Adobe CC (InDesign, Photoshop, Premiere Pro, Illustrator) og gerne også et 3D visualiserings software, fx Blender.
  • Du har en stærk æstetisk sans og følger med i de nyeste grafiske tendenser
  • Du kan uden problemer kommunikere på engelsk
  • Du er visuelt stærk og passioneret omkring dit arbejde
  •  

Personlige kvalifikationer:

  • Som person er du kendetegnet ved et højt drive og en løsningsorienteret tilgang til tingene.
  • Du er god til at planlægge og koordinere, kan overholde deadlines og arbejde selvstændigt og proaktivt med fokus på kvaliteten i opgaverne.
  • Du har forståelse for at gode samarbejdsevner er en væsentlig forudsætning for succes i jobbet.
  • Du modtager gerne konstruktiv kritik
  • Du trives i et højt foranderligt miljø og er klar til at tilpasse dig
  • Du kan arbejde med flere projekter ad gangen

Vi tilbyder:

En spændende praktikstilling, hvor du får et selvstændigt ansvar og store muligheder for at bidrage til fremtidens løsninger. Du får i høj grad mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer. Du kan forvente en stor kontaktflade både internt og eksternt i virksomheden og på alle niveauer. Praktikken vil være ulønnet, men du vil få betalt kantineordning, massørordning. Derudover, så har vi en velfungerende personaleforening og kunstforening. Sidst, men ikke mindst, får du nogle engagerede og dygtige kolleger.

Du må være indstillet på lidt rejseaktivitet i løbet af praktikken.

Er du interesseret i jobbet?

Vi behandler ansøgninger løbende og lukker rekrutteringen, så snart vi har den rigtige profil. Er du interesseret i stillingen, opfordrer vi dig derfor til at sende din ansøgning så hurtigt som muligt. Upload en motiveret ansøgning og CV via hjemmesiden. 

Læs mere om lærepladsen og send en ansøgning HER

Du er velkommen til at Head of Marketing for Poultry, Kate Jørgensen på telefon +45 8623 1455, hvis du har spørgsmål til jobbet.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Baader - Industritekniker lærling

Industritekniker lærling

I BAADER Food Systems Denmark A/S søger vi Industritekniker lærlinge til vores lokation i Trige.

Du får mulighed for at være en del af en større produktionsvirksomhed, som har størstedelen af produktionen i Danmark. Derudover, så bliver du en del af en virksomhed, som har meget fokus på at have lærlinge, elever og praktikanter og give dem en god start på arbejdslivet.

Dine fremtidige opgaver vil inkludere:
Som industritekniker består arbejdet af indstilling, programmering og betjening af computerstyrede maskiner som producerer emner til vores maskiner.

Uddannelsen varer 4 år og starter med et grundforløb på en teknisk skole. Den efterfølgende praktiktid i virksomheden suppleres med skoleophold, hvor du lærer den teoretiske side af faget, som du efterfølgende afprøver i virksomheden.

Dine kvalifikationer, erfaring og personlige kompetencer:
Vores forventninger til dig som lærling er, at du har folkeskolens 9./10. klasses afgangsprøve og er tilmeldt, i gang med eller har afsluttet erhvervsuddannelsens Grundforløb 2, evt. suppleret med studentereksamen og at du har en naturlig vilje og lyst til at lære og udvikle dig.

  • Som person er du kendetegnet ved en løsningsorienteret tilgang til tingene.
  • Du er god til at planlægge og koordinere, kan overholde deadlines og arbejde selvstændigt og proaktivt med fokus på kvaliteten i opgaverne.
  • Du har forståelse for at gode samarbejdsevner er en væsentlig forudsætning for succes i jobbet. 
  • Du tager ansvar for din uddannelse, og søger gerne sparring og viden blandt vores medarbejdere

Vi tilbyder:
En spændende og udfordrende læreplads, hvor du får ansvar og mulighed for at bidrage til fremtidens løsninger. Du får mulighed for at udvikle dine faglige og personlige kompetencer. Vi har en attraktiv kantineordning, massørordning, velfungerende personaleforening og kunstforening. Sidst, men ikke mindst, får du nogle engagerede og dygtige kolleger.

Er du interesseret?

Læs mere om os send en ansøgning via siden HER.

Du er velkommen til at kontakte Produktions Manager, Ib Andersen, på telefon +45 2260 1415 eller på mail Ib.Andersen@baader.com, hvis du har spørgsmål til lærepladsen.

Grenaa Havn - Kranførerlærling

Bliv kranførerlærling på Grenaa Havn

Et spændende job - på Danmarks mest centrale dybvandshavn

Vi søger en moden og alsidig kranførerlærling, som har lyst til at være en del af en travl hverdag med store maskiner og erfarne kollegaer på en arbejdsplads, hvor to dage aldrig er ens. Er det dig? Så er det nu, du skal søge jobbet som kranførerlærling M/K hos Grenaa Havn.

Du vil komme til at laste og losse tusindvis af tons flis, metalskrot og vejsalt. Men du vil også komme til at lave en masse forefaldende arbejde og let vedligeholdelse af maskinparken. Hos Grenaa Havn er arbejdsmiljø og sikkerhed vigtige emner i hverdagen. Sikkerhedshjelm og andre værnemidler er en naturlig del af vores arbejdsdag. Det vil det også være for dig!

Vi går meget op i, at maskinparken er driftssikker og kan klare den daglige drift. På Grenaa havn kommer du også til at køre truck, gummiged og containertruck, men du skal selvfølgelig også hjælpe os andre med at feje, rydde op på værkstedet og sørge for at holde orden på havnearealerne.

Du bliver en del af et erfarent team med kranførere, som kender havnen og har fuldstændigt styr på havnens maskinpark. Lige nu er vi i gang med at uddanne kranførerlærling nummer to og har dermed en god ballast til at kunne tilbyde dig en god og varieret uddannelse hos Grenaa Havn.

OMSKIFTELIG HVERDAG
Vores dagligdag byder tit på et omskifteligt miljø, hvor dagens opgaver kan ændre sig. Det er derfor vigtigt, at du trives i dét. Vi har kunder fra hele verden og du vil indimellem komme ud for at snakke lidt engelsk.

Du kommer både til at arbejde selvstændigt og som en del af et team. Med tiden vil du få en bred kontaktflade med vores samarbejdspartnere og leverandører.

Vi er en lille men meget fleksibel organisation på 24 personer. Derfor er det utroligt vigtigt, at du er positivt indstillet over for skiftende arbejdstider og eventuelt overarbejde, som kan forekomme både på hverdage, i weekender og på helligdage.

Vi oplever som noget meget positivt stor travlhed og vækst på havnen indenfor vores kernesegmenter, som du kan læse mere om på vores hjemmeside.

DIN PROFIL
• Du skal have interesse og flair for teknik
og maskiner og lyst til at lære nyt.
• Du kan lide at arbejde udendørs også selvom det småregner.
• Du trives på en alsidig arbejdsplads med
forskelligartede opgaver.
• Du værdsætter at arbejde med både små
og store projekter.
• Det vil bestemt være et plus, hvis du allerede har erfaring med håndtering af entreprenørmaskiner eller du har en uddannelse f.eks. som lastbilmekaniker.
• Hvis du er fyldt 25 år, kan du blive
voksenlærling.

MASKINPARKEN
Vi kører blandt andet Gottwald HMK 7608B, max. kapacitet på 140 ton, Gottwald HMK 360E, max. kapacitet på 120 ton og Sennebogen 860M spec. samt containertruck og øvrige trucks.
Seneste erhvervelse på havnen er vores nye Liebherr 550, som kan køre på el. Denne har en max. kapacitet på 144 ton.

ANSÆTTELSESFORHOLD
Du bliver uddannet som faglært kranfører i
samarbejde med EUC Lillebælt. Uddannelsen varer 3,5 år. Vores kranførerlærling referer til COO. Ansættelse sker på funktionærlignende forhold med løn i henhold til overenskomst med 3F. Vi tilbyder gode forhold for vores personale, lige fra udflugter til kaffe- og frugtordning.

ANSØGNING
Ansøgning med CV sendes til Grenaa Havn job@grenaahavn.dk
(skriv kranførerlærling i emnefeltet)

Vi afholder ansættelsessamtaler efterhånden, som vi modtager ansøgninger. Stillingen ønskes besat snarest muligt.
Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Lars Mohr Christensen på mobil 21 71 98 55.

 

Lemvigh-Müller - Handelselev

Engageret handelselev til vores salgsafdeling / butik i Aarhus

Har du flair for salg, og er du god til at kommunikere med mange forskellige mennesker? Så er du måske vores nye handelselev i vores salgsafdeling i Aarhus.

Du vil blive introduceret til salgets forskellige discipliner i vores butik, online salg samt internt og eksternt salg. Derudover får du mulighed for at fordybe dig i præcis det område, du finder interessant. Du får et stort og selvstændigt ansvar for de opgaver, du sidder med – så du skal være parat til at tage udfordringerne op, men selvfølgelig med hjælp og opbakning fra dine kollegaer.

Vi tilbyder en hverdag med masser af kundekontakt og med arbejdsdage i både butik og på kontor, så du lærer om samtlige facetter af et salg. Du får mulighed for at specialisere dig inden for vores områder i butik med el, vvs og værktøj.

Dine daglige opgaver kan bl.a. inkludere:
• Kundeekspedition
• Håndtering af kundeordrer fra modtagelse og indtastning til opfølgning på leverance
• Udarbejdelse af tilbud og opfølgning på dem
• Support til eksterne sælgere og kunder
• Registreringer af relevante opgaver og kommunikation i vores CRM-system
• Deltagelse i salgsmøder, produkttræning, salgstræning og andre interne møde
For at du får størst muligt kendskab til hele virksomheden, vil der i kortere perioder være mulighed for at arbejde i andre afdelinger og funktioner i Lemvigh-Müller.

En plan der passer til dig
Som elev hos Lemvigh-Müller får du en individuel og professionel 2-årig uddannelse, som passer til dine interesser og kompetencer – og du får masser af praktisk erfaring inden for salg. Alle elevforløb afsluttes med en fagprøve, og vi vil gøre alt for at der bliver mulighed for at du, efter din elevtid, kan fortsætte med at arbejde i Lemvigh-Müller.

Vi forventer, at du:
• Har en HHX, STX, HTX, HF, EUX, GF til Handel/Detail for at kunne blive optaget på uddannelsen
• Kan formulere dig skriftligt og mundtligt på dansk og gerne engelsk
• Har god talforståelse
• Er selvstændig og nysgerrig
• Er lærevillig og har lyst til at udvikle dig inden for salg
• Har flair og interesse for IT-værktøjer

Vi tilbyder
En hverdag hvor du arbejder på lige fod med dine nye kollegaer – du vil komme til at tage aktiv del i afdelingens daglige opgaver. Du vil få mulighed for at blive en del af et stærkt elevnetværk på tværs af vores afdelinger samt lære elever at kende fra andre virksomheder i branchen under dit skoleophold.

• Oplæring i vores håndværkerbutik
• Høj produktviden gennem arbejde i både butik og på kontor
• En 37 timers arbejdsuge fra mandag-fredag
• Løn under uddannelse

Ansøg allerede i dag
Lyder dette som noget for dig? Så send din ansøgning og CV med det samme på elever@lemu.dk. Vi holder samtaler løbende og ansætter, når vi har fundet den rette person. Har du spørgsmål til uddannelserne eller til ansættelsen hos Lemvigh-Müller, så kan du kontakte HR Partner/Uddannelsesansvarlig Lene Brønnum Henriksen på telefon 3695 5127. Se mere om vores elevuddannelser på www.lemu.dk/da/om-os/job-og-karriere/elevprogram

KOED - Lager/logistikelev

Tag din uddannelse som lager- og logistikoperatør hos KOED A/S

KOED har Danmark største udvalg og lager af reservedele og udstyr til en enhver BMW.

De sætter stor værdi og en ære i at være den eneste danske BMW-reservedelsforhandler med forkant og spidskompetencer indenfor unik mærke-erfaring og seriøsitet.
Derudover lægger de stor vægt på fagligt dygtighed og høj kundetilfredshed, dette gennemføres især ved hurtig, sikker og stabile leveringer, og derved kan læne sig om af mottoet ”vi leverer rigtigt første gang.”

Deres vision om at være enestående på markedet indenfor denne sektor og sidde på det selv, gør at man vil få muligheden for at få en faglig viden man kun vil kunne få ved KOED.

I den forbindelse har KOED har besluttet at udvide medarbejderkredsen og leder derfor efter en logistik/lager elev.

Der vil i høj grad være tale om praksislæring hvor eleven indgår aktivt i den daglige drift og kommer til at agere med konkrete opgaver.

KOED tilbyder et ungt team med en hverdag med gang i indenfor en unik og spændende branche.

De tilbyder en arbejdsplads hvor boglighed ikke vægtes højt men mere lysten til at lære.
Derudover vægter KOED højt at have et solidt og socialt netværk både fagligt og privat.

Det vurderes derfor at den egnede kandidat skal besidde en vis modenhed og lyst til aktivt at gå ind i et læringsmiljø der er præget af travlhed, men også et miljø hvor ærlighed vægtes højt.

KOED er et miljø der er præget af godt humør og et stærkt sammenhold, men også evne til at arbejde fokuseret og målrettet. Så kan du se dig selv i et ung team med gåpåmod og lysten til en solid faglig viden og socialt netværk. For hos ”KOED løfter de i flok”.

Kandidaten vil blandt andet komme til at arbejde med følgende hovedområder:

  • Vareforsendelse
  • En solid og unik viden indenfor bilbranchen og BMW
  • Vil få et solidt kendskab til lagerstyring
  • Alsidige lageropgaver

Lidt om kandidaten:

  • Være robust i forhold til at arbejde i et dynamisk miljø med en høj hastighed
  • Kandidaten skal være mødestabil, frisk og initiativrig
  • Besidde en god humor og have et godt humør
  • Kandidaten skal have god ordenssans
  • Kandidaten skal gerne se muligheder frem for begrænsninger

De vigtigste egenskaber er at kandidaten har lyst til at lære og vil være nysgerrig på at ”finde ind” i en branche og lære den at kende fra bunden af.

Bemærk at straffeattest bedes fremvises ved ansøgning.

Efter fremsendelse af CV og ansøgning vil egnede kandidater blive indkaldt til en uddybende samtale med virksomheden.

Vil du høre mere om at være elev hos KOED, er du velkommen til at kontakte lageransvarlig Mads Bødker på tlf. 86 39 29 00 eller lager3@koed.dk. Motiveret ansøgning sendes også hertil. 

Nymann Autoparts - Handelsassistentelev

Nymann Autoparts A/S søger elev

Til vores afdeling i Grenaa søger vi en handelsassistentelev - tiltrædelse snarest muligt

Vi søger en elev, som er mødestabil, har gå på mod og med lyst til en travl hverdag med mange udfordringer. Er det lige dig, kan vi tilbyde en alsidig engrosuddannelse i en spændende branche.

Udover at være i besiddelse af god ordenssans samt gode samarbejdsevner forventes vor nye elev at have interesse for biler og IT.

Skriftlig ansøgning bilagt eksamensbeviser bedes senest 1/10-2022 sendt til: er@nymann.dk eller til Nymann Autoparts A/S, Trekanten 4, 8500 Grenaa.

IKEA - Elev

Bliv elev i IKEA

Kom og nyd at tage ansvar. ​Lav fejl, lær, opnå resultater og ha’ det sjovt samtidig – det er det vi gør hver dag!​​

Tag en 2-årig elevuddannelse hos os og bliv vores nye salgsassistent, logistikassistent eller visual merchandiser.

​​I IKEA ønsker vi at sikre et højt uddannelsesniveau, og en arbejdsplads med højt til loftet. Vi tror på, at vi ved at tilbyde de bedst mulige uddannelser, også kan bidrage til at give vores elever et stærkt fundament for fremtiden – uanset hvor rejsen går hen. 

Vi tror på et godt samarbejde
Vi arbejder tæt sammen med vores skoler for at sikre en bred faglighed, som både kan anvendes i og udenfor IKEA, og en varieret og moderne undervisning, som gør det nemt og spændende at overføre, det man lærer på de enkelte skoleforløb til hverdagen i varehuset – eller vores lager i Brøndby. ​

Som elev kommer du til at opleve, hvordan de resultater vi skaber, sker ved hjælp af samarbejde på tværs af vores mange funktioner, og hvordan vi i en verden i forandring hele tiden må tænke i at møde kunderne på nye måder. Som elev i IKEA bliver du en del af IKEA familien – og vi ser frem til at lære dig bedre at kende.​

Læs mere: Du kan læse hele stillingsopslaget her

For yderligere oplysninger om elevpladsen kontakt: Mille Birch Holm på 20 87 46 07 eller mibh@videndjurs.dk

Dagli' Brugsen Ørum Djurs - Salgselev

Spring køen over! Bliv salgselev i Dagli' Brugsen Ørum Djurs

Kick-start din salgskarriere i et stærkt sammenhold og godt socialt miljø. Som elev hos os får du fra dag 1 store muligheder for at komme på banen med gode ideer til, hvordan vi gør tingene.

Du lærer alt i butikken
Som salgselev arbejder du fuldtids i DagliBrugsen Ørum Djurs, hvor vi lærer dig, hvordan vi driver vores butik.
Du får lov at prøve kræfter med det hele – det gælder alt fra opfyldning af varer og arbejde på lageret til at tale med kunderne ved kassen.

I vores butik arbejder vi sammen om at nå vores mål. 
Hos os lærer du at gå forrest i mødet med vores kunder, og du er helt med, når der sker noget fedt i området. Du er på fornavn med de lokale kunder og giver gerne gode råd, når de skal vælge varer.

Få fede skoleophold
I løbet af de 2 år som elev er du på 8 skoleophold af 1 uges varighed med en masse andre elever.

På skolen begynder brikkerne at falde på plads – og pludselig giver det mening, hvorfor vi gør, som vi gør i butikken. Men det handler ikke kun om at sidde på skolebænken. Der er også en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af vores butikker.

Hvad skal jeg kunne?
Du bliver hurtigt et kendt ansigt i butikken, så det er vigtigt, du har lyst til at engagere dig i vores kunder og de aktiviteter, vi har. Du kan måske også se dig selv som leder på sigt?

Derudover er du som person:

  • Du er åbensindet
  • Du har flair for it
  • Du er mødestabil
  • Du er arbejdsom
  • Du er eftertænksom
  • Du er intiativrig

Springbræt til din fremtid
Vi er stolte af at repræsentere én af landets bedste elevuddannelser, hvor rigtig mange gør karriere i Coop efterfølgende. Uanset hvad du vælger, bliver du rustet til en fremtid, hvor mulighederne er mange.

Adgangskrav
Du kan blive salgselev, hvis du har gennemført Grundforløb, HHX, STX, HTX, HF eller EUX. Hvis du har STX, HF eller HTX baggrund skal du først gennemført et 5 ugers opkvalificerende kursus. Dette kan tages online.
Hvis du kommer direkte fra 9. eller 10 klasse, skal du have taget EUD grundforløb på en erhvervsskole.

Du kan også vælge at indgå en nymesterlæreaftale med butikken som typisk tager mellem 6-12 mdr. afhængig af din erhvervsfaring mm., hvorefter du kan starte på hovedforløbet. Eller en praktikvejsaftale hvor vi indgår en aftale med dig imens du tager dit grundforløb.

Ansøgninger vil blive behandlet løbende og vi venter gerne på det rigtige match.

Er du nysgerrig på at høre mere om stillingen, så tag fat i Mille Birch Holm på 20 87 46 07 eller mibh@videndjurs.dk for yderligere oplysninger.

 

Afspil video

Find det gode match

Deltag i vores MatchYourFuture-arrangementer og kom i kontakt med spændende virksomheder inden for din branche.

Her kan du høre mere om dine muligheder for oplæring og job i virksomheden, og du kan blive klogere på, hvad virksomhederne søger efter hos en elev.

Kontakt

Følg os På Instagram